Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Onze website is ontworpen om duidelijk te zijn en is gemakkelijk in het gebruik. Het is onze bedoeling dat je snel je weg vindt naar wat je ook zoekt. Of dit nu informatie is of je wilt je favoriete scooter eens in een andere kleur bekijken. 

Op deze pagina geven wij antwoord op de vragen die het meest aan ons gesteld worden. Mocht je onverhoopt het antwoord op jouw vraag niet vinden of heb je hulp nodig bij je aankoop bel dan met onze klantenservice. Het nummer tref je op deze pagina naast deze tekst aan. Samen komen we er zeker uit.


Bestellen 

›  Hoe kan ik een scooter bestellen? 
›  Wanneer wordt mijn scooter geleverd?
›  Worden accessoires door jullie gemonteerd?

›  Meer veelgestelde vragen over bestellen >> 


Betalen 

›  Hoe kan ik mijn scooter betalen? 
›  Hoe werkt scooter leasing?
›  Hoe werkt uitgesteld betalen?

›  Meer veelgestelde vragen over betalen >>


Bezorgen

›  Hoe lang duurt het voordat mijn scooter wordt geleverd?
›  Wanneer wordt mijn scooter thuis bezorgd?
›  Moet ik thuis zijn voor aflevering?

›  Meer veelgestelde vragen over bezorgen  >>


Extra services

 › Onderhoudscontract
 › Verlengde garantie
 › Verzekering

 › Meer veelgestelde vragen over extra services >>