Bestellen

Hoe kan ik een scooter bestellen?
Wanneer wordt mijn scooter geleverd?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Worden accessoires gemonteerd?


Hoe kan ik een scooter bestellen?

Bestellen bij Scooterland is heel eenvoudig en gaat in de volgende vier stappen;

  1. Klik op de scooter van jouw keuze. Je komt dan op een pagina met veel specifieke informatie over deze scooter. 
  2. Klik op de knop "klik hier en bestel". Na het invullen van enkele relevante zaken klik je op "bestellen". 
  3. Het volgende scherm is de winkelwagen. Je kunt er nu voor kiezen om verder te winkelen als je bijvoorbeeld nog een helm wilt bestellen. Als je bestelling compleet is klik je op de knop "ga door naar afrekenen"
  4. Na het invullen van al jouw gegevens en voorkeuren met betrekking tot betalen klik je op de knop "plaats bestelling". 


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Totdat de scooter door ons is besteld en het kenteken is aangevraagd kun je de bestelling gewoon annuleren. Zodra wij jouw aanbetaling ontvangen bestellen wij de scooter. Mocht je daarna willen annuleren dan kan dat maar wij kunnen helaas niet overgaan tot teruggave van de aanbetaling vanwege de gemaakte kosten als kentekenleges en vrachtkosten.


Worden accessoires door jullie gemonteerd?

Alle accessoires op scooterland.nl kunnen door ons tijdens het rijklaar maken worden gemonteerd op de scooter. Op deze manier ben je er zeker van dat het windscherm, topkoffer of alarm vakkundig en met de juiste materialen wordt gemonteerd.